close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צמידים בחריטה אישית: ביטוי נצחי של אישיות ואהבה

מערכת שורשיג אייר, תשפד21/05/2024

צמידים בחריטה אישית הם הרבה יותר מאשר תכשיטים. הם ביטוי אישי ועמוק של הרגשות, הזיכרונות ובמקרים מסוימים אפילו של הזהות האישית שלנו

תגיות:
shoresh.org.il צמידים בחריטה אישית
צילום: freepik
צמידים בחריטה אישית הם הרבה יותר מאשר תכשיטים. הם ביטוי אישי ועמוק של הרגשות, הזיכרונות ובמקרים מסוימים אפילו של הזהות האישית שלנו. אין כל ספק, תכשיטים יכולים להיות מתנה מושלמת וכאשר הם נעשים באופן אישי כמו במקרה של הצמידים, מודבר במזכרת יקרת ערך שיכולה להתאים לאירועים מיוחדים.

החריטה עצמה יכולה לתפוס מיד מקום משמעותי לא רק בלבוש ובביטוי האישי אלא גם ברמה הרגשית. מבחינת רעיונות, אלו חלק מהדברים שיכולים לבוא לידי ביטוי בצמידים חרוטים:
• הנצחת תאריכים – אחת מהאפשרויות היא לחרוט על הצמיד תאריך משמעותי.
shoresh.org.il צמידים בחריטה אישית
צילום: freepik
בתוך כך אפשר לבחור ביום הולדת, יום נישואין, תאריך שמסמל אבן דרך כמו סיום לימודים ועוד. התאריך יכול לבוא לצד ראשי תיבות או מילה משמעותית במטרה להפוך אותו למיוחד ואישי עוד יותר.
• ציטוטים – ישנם כל כך הרבה ציטוטים אשר יכולים להעניק כוח ולעורר השראה. צמידים בחריטה אישית שמכילים ציטוט שנוגע ברמה האישית מובילים לחיבור מידי. הציטוט יכול להיות מתוך ספר אהוב, מתוך טקסט מהמקורות והוא יכול להיות משפט מוטיבציה שמביא לידי ביטוי את פילוסופיית החיים.
• קואורדינטות – זהו רעיון שיכול להיות מיוחד אך לא מתאים כמובן לכולם. במקרה של רצון לציין מקום ספציפי כמו מקום מפגש, מקום חתונה, יעד נסיעה מועדף ובמקרים פחות שמחים אפילו לציין מקום משמעותי ממנו אפשר לצמוח אפשר לשים קואורדינטות המסמלות את המיקום.
• יצירה וסמל – נכון שמדובר בתכשיט קטן יחסית אבל גם עליו אפשר לחרוט יצירה אישית קטנה או חלק ממנה. במקרים מסוימים אפשר גם לחרוט סמל שיש לו משמעות למי שעומד לענוד את הצמיד וכן כל אלמנט אחר אשר מייצג את האישיות בצורה הטובה ביותר.

נקודות לשים לב אליהן בהזמנת צמידים בחריטה אישית
ישנן מספר נקודות אשר כדאי להסתכל עליהן ולזכור בעת הזמנת התכשיט המיוחד. יש לזכור כי לא כל צמיד אישי הופך באופן אוטומטי ליחיד במינו. אלו הנקודות שכדאי לשים לב אליהן:
1. איכות החומר – יש לבדוק מאיזה חומר עשויים צמידים בחריטה אישית כאשר לרוב מדובר יהיה בזהב או כסף אך אנחנו יודעים כי גם האיכות בניהם יכולה להשתנות.
2. טכניקה – ישנן טכניקות שונות של חריטה וכדאי לברר מהי השיטה המוצעת כדי לוודא שזו אכן מתאימה לעיצוב המבוקש וכדי להשיג את הסגנון העיצובי הרצוי.
3. הדמיה – ניתן לבקש לראות הדמיה לפני ביצוע צמידים בחריטה אישית במטרה לאשר את העבודה לפני שמבצעים אותה על הצמיד עצמו. בצורה זו אפשר להימנע מהפתעות לאחר קבלת הצמיד.
4. התאמה אישית – יכול להיות שאפשר לבצע התאמות נוספות בצמיד ולא רק בחריטה שלו כשהדבר מתייחס בעיקר לגימור. חשוב להסתכל על האפשרויות וככל שצריך להתייעץ עם הצוות המקצועי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה